Articole şi noutăţi

Piața de e-commerce în 2023 în România

Articole și noutăți
Piata de e commerce in 2023 in Romania

În România, comerțul online a avut parte de o creștere accelerată, rata de creștere fiind mult mai ridicată decât în alte state europene.

Citeşte mai mult...

Google lansează o nouă actualizare de conținut (decembrie 2022)

Articole și noutăți
Google lanseaza o noua actualizare de continut in decembrie

Pe data de 5 decembrie a fost lansată o nouă actualizare utilă de conținut „helpful content update”. Google a confirmat acest lucru pe Twitter:

Citeşte mai mult...

E-commerce SEO: gestionarea produselor dezactivate sau cu stoc epuizat

Articole și noutăți
SEO gestionarea produselor epuizate sau cu stoc epuizat

Să presupunem că pe platforma unui magazin se găsesc sute sau chiar mii de produse, dintre care unele se epuizează permanent sau temporar.

Citeşte mai mult...

Optimizarea ratei de conversie (CRO)

Articole și noutăți
Optimizarea ratei de conversie CRO 1

Pentru ca rata de conversie a unui site să se optimizeze cât mai bine, nu este suficient doar traficul crescut de pe acesta, ci și implicarea vizitatorilor.

Citeşte mai mult...

Google introduce numele și sigla site-ului în rezultatele căutării

Articole și noutăți
Google introduce numele si sigla in rezultatele cautarii

Google lansează acum ceea ce se numește „site names” (nume de site), în rezultatele „mobile search” (căutare mobilă). Numele site-urilor web arată mai vizibil decât URL-ul care apare în partea de sus a fragmentului.

Citeşte mai mult...

Google a lansat actualizarea de conținut util: 7 lucruri de știut

Articole și noutăți
Google a lansat actualizarea de continut util 7 lucruri de stiut

Acest articol prezintă noua actualizare Google denumită “helpful content”, conținut util, cu scopul de a recompensa în primul rând conținutul pentru oameni și de a devaloriza conținutul scris pentru motoarele de căutare (content written for search engines).

Citeşte mai mult...

Actualizarea algoritmului Google de review-uri ale produselor (septembrie 2022)

Articole și noutăți
Actualizare nouă a algoritmului Google de review uri ale produselor septembrie 2022

Acest articol prezintă o nouă modificare a algoritmului de clasare a căutării lansat de Google și anume actualizarea algoritmului de evaluare a produselor (product review).

Site-urile care nu publică recenzii despre produse nu au legătură cu această actualizare.

Citeşte mai mult...

Reglementări noi ANPC SAL și SOL obligatorii în site-uri și magazine fizice

Articole și noutăți
Pictograme SOL SAL

ANPC reglementează noi obligații pentru site-urile de comerț online și prezentare de produse, prin afișarea a două pictograme pe prima pagină a site-ului, precum și pentru magazinele fizice.

Echipa LiveCOM a prelucrat grafic specificațiile și a realizat pictograme SVG rotunjite cu fundal transparent, cod HTML optimizat cu link-uri, elemente vectorizate care pot fi integrate cât mai elegant în site-ul tău, precum și placheta A4 print pentru magazine fizice. În cadrul acestui articol se pot descărca elementele necesare.

Citeşte mai mult...

Ghid pentru inteligența artificială și machine learning în ceea ce privește căutarea: Termeni cheie, concepte și algoritmi

Articole și noutăți

Pentru a înțelege cum poate fi influențată căutarea de către machine learning, este necesară o aprofundare a modelelor și algoritmilor utilizați de Google în momentul căutării și la afișarea rezultatelor.

În ceea ce privește conceptul de machine learning, există câțiva termeni generali care sunt esențiali a fi cunoscuți. În primul rând, este important de știut unde este machine learning utilizată, dar și care sunt principalele tipuri de învățare existente.

Citeşte mai mult...

Local B2B SEO: ghid pentru afaceri locale

Articole și noutăți

local

Acest articol prezintă câteva modalități prin care o afacere poate aduce valoare reală clienților prin îmbunătățirea SEO în rezultate de căutare locale de pe Google. Termenul de SEO local sugerează, cel mai adesea, strategiile și tacticile pe care companiile locale de vânzare, care se adresează clienților persoane fizice (B2C), le folosesc pentru a-și optimiza vizibilitatea online și pentru a genera trafic către magazinul fizic.

Citeşte mai mult...
Pagina 1 din 12