Articole şi noutăţi

4 metode de încredere pentru crearea unui conținut Google Friendly

Articole și noutăți

google friendly 1

Pentru ca o pagină să fie observată de Google și clasată în topul căutărilor, conținutul trebuie optimizat în baza regulilor motorului de căutare.

Locul în care o pagină se clasează în Google SERP (Search Engine Results Page) influențează într-o măsură extrem de mare cantitatea de trafic organic pe care un site o primește.

Citeşte mai mult...

Structura internă de link-uri a site-ului este super critică pentru SEO

Articole și noutăți

John-Mueller-Google-SEO-office-hours

John Mueller de la Google a oferit răspunsuri tehnice importante pe mai multe teme în hangout-ul Google SEO din 4 martie 2022 din cadrul Google Search Central office hours.

Aceste sesiuni sunt dedicate activităților tehnice legate de SEO, dezvoltatori web, indexare, site-uri mobile, internaționalizare, conținut duplicat, sitemaps, search console, paginare, optimizare de site-uri, etc.

Citeşte mai mult...

20 de moduri dovedite pentru a reduce rata de respingere

Articole și noutăți

Google Analytics

Rata de respingere sau bounce rate-ul poate fi transformat într-o oportunitate de îmbunătățire care va aduce performanță site-ului și clasarea acestuia pe poziții înalte.
În primă instanță, diagnosticarea corectă a ratelor de respingere are scopul de a identifica zonele care necesită îmbunătățire pentru a crește angajamentul utilizatorului, dar și poziția în clasament și, automat, un venit mai mare.

Citeşte mai mult...

Retrospectiva update-urilor Google din 2021 și impactul viitor în SEO

Articole și noutăți

google

Google își dezvoltă mereu algoritmul pentru a se asigura că furnizează cele mai precise, relevante și sigure pagini pentru utilizatorii săi. Iar numărul acestor actualizări pare a fi din ce în ce mai mare de la an la an.

Citeşte mai mult...

17 sfaturi de Copywriting care pot îmbunătăți rezultatele în Google

Articole și noutăți

copywriting

Creșterea în clasamentul Google prin intermediul cuvintelor cheie necesită o atentă planificare strategică.

Specialiștii în Copywriting iau în considerare modul în care motorul de căutare funcționează, dar și ceea ce își doresc utilizatorii pe parcursul întregului proces de scriere. Pentru cei care doresc o mai mare vizibilitate și creșterea în clasamentul Google, înțelegerea copywriting-ului SEO este vitală.

Citeşte mai mult...

66% din cumpărători aleg brandul și varietatea de produse

Articole și noutăți
e-commerce

Anul 2021 a fost marcat de evoluţie în online, atât pe segmentul eCommerce cât şi lead generation, în cadrul agenţiei LiveCOM am înregistrat creşteri între 15% și 200% conversii pe diferite segmente pentru clienţii noştri. Ne-am concentrat pe dezvoltare și inovare prin tehnologie, campanii CPC bazate pe inteligenţa artificială, identificarea de noi clienţi prin audienţe smart, optimizarea experienţei (user experience) pentru facilitarea conversiilor.

Citeşte mai mult...

De ce este TikTok atât de popular?

Articole și noutăți

tik tok

Dacă te întrebi de ce este TikTok atât de popular sau ce diferențiază această aplicație de alte aplicații de social media, am creat un articol care să ofere câteva răspunsuri.

Cu un miliard de utilizatori activi lunar, TikTok se află pe o treaptă superioară a aplicațiilor de social media.

Citeşte mai mult...

Ce înseamnă inteligența artificială pentru agențiile de marketing digital?

Articole și noutăți
inteligenta artificială

Este cert că inteligența artificială joacă un rol important în viitorul marketingului. Deși procesul de creație în sine este puțin probabil să fie automatizat în întregime, agențiile focusate pe tehnologie sunt conștiente de faptul că unele elemente ale muncii vor fi redefinite de către instrumentele de învățare automată.

Citeşte mai mult...

11 lucruri despre mitul celor 200 factori de clasare Google

Articole și noutăți

facts

Actualizarea algoritmului Google nu are precedent, iar a fi în permanență la curent cu factorii de clasare poate reprezenta o provocare.

Situația este, de asemenea, imprevizibilă: ceea ce cu o zi în urmă nu a avut un impact pentru clasamentul de căutare, s-ar putea dovedi, astăzi, un factor semnificativ.

Citeşte mai mult...

Tehnici de link building - ghid despre link-uri bune, naturale sau dăunătoare

Articole și noutăți

link building

Pentru a construi un ghid al link-urilor, este necesar să definim, mai întâi, tipologiile de link-uri. Astfel, în introducere vei afla care este diferența dintre link-urile bune, cele naturale, dar și cele dăunătoare, iar pe parcurs îţi vom detalia aspectele calitative.

Citeşte mai mult...
Pagina 2 din 12