Articole şi noutăţi

11 lucruri despre mitul celor 200 factori de clasare Google

Articole și noutăți

facts

Actualizarea algoritmului Google nu are precedent, iar a fi în permanență la curent cu factorii de clasare poate reprezenta o provocare.

Situația este, de asemenea, imprevizibilă: ceea ce cu o zi în urmă nu a avut un impact pentru clasamentul de căutare, s-ar putea dovedi, astăzi, un factor semnificativ.

Citeşte mai mult...

Tehnici de link building - ghid despre link-uri bune, naturale sau dăunătoare

Articole și noutăți

link building

Pentru a construi un ghid al link-urilor, este necesar să definim, mai întâi, tipologiile de link-uri. Astfel, în introducere vei afla care este diferența dintre link-urile bune, cele naturale, dar și cele dăunătoare, iar pe parcurs îţi vom detalia aspectele calitative.

Citeşte mai mult...

Scăderile traficului din căutarea organică

Articole și noutăți

grafic

Experții Google ilustrează fluctuațiile de trafic generate de căutările organice. Cu ajutorul rapoartelor de performanță din Google Search Console, Google Analytics Organic Search și Google Trends, utilizatorii pot determina motivele pentru care traficul de pe site-ul acestora scade.

Citeşte mai mult...

Despre scorul de calitate Google Ads, experiența pe site influențează costurile

Articole și noutăți
scor de calitate Google Ads

Pentru a îmbunătăți performanța unei campanii desfășurată cu ajutorul Google Ads, este extrem de important să identificăm aspectele măsurabile și care reprezintă factorii decisivi în succesul acesteia.

În acest sens, Google oferă un Scor de calitate fiecărui cuvânt cheie, responsabil atât de sumele „cost per click” investite, cât și de clasarea anunțului sau de procentajul de afișări pe care îl va obține.

Citeşte mai mult...

5 motive pentru care Facebook Ads nu generează suficiente conversii

Articole și noutăți

Facebook Ads

Deși pentru anumite afaceri poate fi unul dintre cele mai bune instrumente pentru a genera publicitate, Facebook poate pune probleme chiar și specialiștilor în marketing digital.

Pentru a crea un brand atractiv, dar și pentru a afla informații despre publicul țintă, Facebook pare a fi un instrument extrem de util. Totuși, transformarea traficului în conversii rămâne aspectul vizat cu fiecare campanie desfășurată pe Facebook.

Citeşte mai mult...

Google evaluează experiența utilizatorilor pe paginile din site-ul tău (Google Update Iunie 2021)

Articole și noutăți
page experience update

„Page Experience Update”, schimbarea de algoritm anunțată de Google la finalul anului trecut, este pe cale să aibă loc la mijlocul acestei luni.

Modificarea algoritmului aduce din partea specialiștilor o serie de recomandări de care proprietarii de site-uri și dezvoltatorii trebuie să țină cont pentru a se alinia celor mai bune practici ale Google. Totodată, această modificare va fi progresivă și se va actualiza anual.

Citeşte mai mult...

Actualizare Google – Recenziile de produse active în rezultatele căutării

Articole și noutăți
recenzii-active-in-rezultatele-cautarilor-google

La începutul lunii, Google a lansat o actualizare a algoritmului de căutare a recenziilor produselor, concepută pentru clasificarea conținutului bine cercetat și aprofundat.

Aceasta nu este o actualizare de bază a algoritmului care afectează toate rezultatele căutării. Această actualizare vizează în mod special recenziile produselor.

Citeşte mai mult...

Facebook Analytics se va închide pe 30 iunie

Articole și noutăți
facebook-analytics-se-inchide

Facebook Analytics se va închide la data de 30 iunie 2021. Astfel, specialiștii în marketing au mai puțin de trei luni în care să găsească alternative și să se adapteze la schimbări.

Faptul că după această dată Facebook Analytics nu va mai fi accesibil, împinge specialiștii să găsească alte soluții și să își exporte datele.

Citeşte mai mult...

5 greșeli în pagina de contact care pot afecta conversiile

Articole și noutăți
greseli_pagina_contact

Pagina de contact a unui website este probabil a doua dintre cele mai vizualizate pagini după home page și o parte integrantă a conversiilor. Așadar, este important să fie verificată în detaliu pentru a nu exista greșeli care să afecteze rezultatele dorite.

Citeşte mai mult...

11 sfaturi pentru optimizarea imaginilor

Articole și noutăți
coptimizare-imagini-website

Conținutul vizual trebuie optimizat pentru clienți și motoarele de căutare. Aplicând tehnici pentru imagini, șansele de maximizare a vitezei paginilor și de apariție în rezultatele căutărilor sunt mai mari. Aceste tehnici trebuie să facă parte din cunoștințe necesare oricărui specialist de marketing, content editor, copywriter, administrator de website sau magazin online, etc.

Citeşte mai mult...
Pagina 5 din 14