Articole şi noutăţi

Desktop vs. Mobil – diferența între pozițiile din căutare

Articole și noutăți
rezultate-cautari-desktop-versus-mobil

SEMrush a derulat un experiment de 50.000 de cuvinte cheie aleatorii din baza de date din SUA pentru a afla cât de diferite sunt SERP-urile (Search Engine Results Pages adică paginile cu rezultate ale motorului de căutare – Ex. Paginile care apar pe Google în urma unei căutări specifice) pentru aceeași interogare de căutare pe diferite dispozitive.

În urma acestuia s-au identificat situații care formează o imagine deranjantă și surprinzătoare asupra modului în care device-urile afișează rezultatele. Între acestea există numeroase discrepanțe și s-a observat că doar în 13% din cazuri site-urile web își păstrează aceeași poziție pe dispozitive diverse.

Citeşte mai mult...

Cum funţionează Google Shopping - cresc afișările de produse listate în Google

Articole și noutăți
Google Shopping în România

Majoritatea consumatorilor apelează la cumpărăturile online, iar anual acest canal înregistrează creșteri. Astfel, se poate confirma faptul că eCommerce are un impact semnificativ asupra vânzărilor în aproape orice tip de industrie.

Totuși, procesul de căutare al produselor poate fi uneori neplăcut sau consumator de timp în urma accesării multitudinii de magazine. De ce? Deoarece în urma căutării unui produs apar numeroase rezultate, categorii, pagini de informații, fapt care poate îngreuna alegerea.

Citeşte mai mult...

Facebook - Un motor de căutare local cu potențial

Articole și noutăți
facebook-motor-cautare

În 2013, Facebook a lansat Graph Search, o funcție care încă de la început promitea să aibă un rol important ca motor de căutare. La început aceasta a fost limitată din punct de vedere al optimizării și furniza rezultate doar pe baza unor relații.

Graph Search reda rezultate bazate pe relațiile pe care căutătorul le avea cu prietenii, locurile și lucrurile pe care le-a înregistrat în contul personal de Facebook. Așadar, acestea nu se aseamănă cu  rezultatele pe care le afișa Google în urma unei căutări.

Citeşte mai mult...

Recenziile - un instrument și mai puternic

Articole și noutăți
recenzii-instrument-puternic

Recenziile online și poziționarea în rezultatele căutărilor au o legătură și mai strânsă după ultimele update-uri Google, iar acesta este un lucru care nu poate fi omis în marketing. Specialiștii internaționali în domeniu au estimat că influența recenziilor poate reprezenta aproape 10% din criteriile pentru felul în care Google afișează rezultatele unei căutări.

Importanța recenziilor online este incontestabilă în lumea eCommerce.

Citeşte mai mult...

Conținut specific pentru etapele procesului de achiziție

Articole și noutăți
continut-specific-etape-achizitie

Studiile arată ca peste 3 sferturi din consumatori efectuează cercetări înainte de a face o achiziție. Astfel, se poate afirma faptul că astăzi oamenii au o mai mare influență în domeniul eCommerce și mult mai multe de zis despre firmele de la care cumpără.

Acum, consumatorii au mai multe opțiuni pentru a obține produsele și serviciile de care au nevoie. Așadar, este esențial ca fiecare afacere să mențină interesul cumpărătorului și să îl convingă să parcurgă toți pașii din “călătoria de achiziție”. Un singur pas greșit într-o etapă, iar aceasta ar putea pierde clientul în detrimentul unui concurent.  

Citeşte mai mult...

43 idei de postări pe Facebook care pot genera engagement

Articole și noutăți
idei-de-postari-pe-facebook

Postările pe Facebook sunt egale cu o interacțiune, un angajament din partea utilizatorilor. În marketing, termenul utilizat este “engagement” și poate fi cuantificat prin numărul de like-uri, comentarii sau share-uri al unei postări.

Fiecare persoană care are un profil pe Facebook beneficiază de engagement din partea prietenilor din rețea, dar pentru afacerile care dețin o pagină este ceva mai complicat.

Citeşte mai mult...

Imaginile preiau o poziție și mai importantă în rezultatele Google

Articole și noutăți
pozitia-imaginilor-in-google

Anul 2019 a adus diverse schimbări și noutăți în mediul online. Unul dintre pionii importanți ai internetului a realizat de asemenea o varietate de modificări. Da, este vorba despre Google.

Având în vedere că Google lucrează constant la optimizarea motorului de căutare și la crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru internauți, nu este deloc surprinzător faptul că se produc schimbări.  Una dintre acestea este modul în care se afișează rezultatele Google sau, cum le numesc specialiștii, Google SERPs.

Citeşte mai mult...

O pagină de produs atractivă

Articole și noutăți
pagina-de-produs-atractiva

Pe piața online se desfășoară o competiție tot mai strânsă între afacerile care activează în aceeași industrie. Astfel, fiecare încearcă să se evidențieze, să surprindă, să atragă și să identifice noi idei care pot face ca magazinul lor online să fie prima opțiune pentru publicului țintă.

Crearea unei pagini de produs atractivă, dar mai ales optimizată, este una dintre căile spre succes, atât pentru un site de e-Commerce, cât și pentru un site de prezentare a produselor sau serviciilor.   

Citeşte mai mult...

Beneficiile segmentării publicului țintă

Articole și noutăți
segmentare-public-tinta

Indiferent de cât de mare sau mică este o firmă și cât de extins este publicul țintă al acesteia, consumatorii de astăzi doresc o experiență de cumpărare personalizată. Ei se așteaptă la informații din partea companiei adaptate la nevoile lor specifice, dar mai ales produse și servicii care să le satisfacă nevoile și dorințele.

Pentru ca un brand să aibă mai multe șanse de câștig, se recomandă ca acesta să înțeleagă la un nivel cât mai profund cumpărătorii, dar și cum se desfășoară procesul lor de selecție a anumitor produse și servicii.

Citeşte mai mult...

Despre Guerilla Marketing

Articole și noutăți
guerilla-marketing

Guerilla marketing reușește să atingă rezultate înalte deoarece se pune accent pe emoțiile publicului țintă. Guerilla Marketing este o strategie care se concentrează pe tactici de marketing neconvenționale, cu costuri reduse, care oferă rezultate maxime.

Termenul a fost utilizat pentru prima dată de Jay Conrad Levinson în 1984, în cartea sa denumită “Guerilla Advertising”. Acesta a fost inspirat de războiul de gherilă, o formă de luptă neregulată, și se referă la strategiile utilizate de civilii înarmați. Multe dintre acestea implicau ambuscade, sabotaj, raiduri și elemente supriză.

Citeşte mai mult...
Pagina 8 din 13